Kolejne firmy wsparły naszą akcję Bilard Sportem Wszystkich oraz Akademię Bilardową Dzieci i Młodzieży.
Tak jak zapowiadaliśmy
jesienią pojawi się kilka tysięcy sztuk kolejnych materiałów szkoleniowych i
promocyjnych.
Do ośrodków
szkoleniowych prowadzących Akademię Bilardową oraz klubów PZBil trafi druga
część Dzienniczka Treningowego. Na 40 stronach znajdą się kolejne testy,
ciekawostki bilardowe oraz informacje o 18 najbardziej utytułowanych i
najstarszych klubach i UKS-ach PZBil. Wydany zostanie również folder
promocyjny BSW z informacjami o dwóch dużych turniejach dla dzieci i
młodzieży, Akademii Bilardowej oraz tournee promującego sport bilardowy. Właśnie na okoliczność tych imprez
przygotowane zostaną smycze, opaski oraz bile do zbierania autografów
najlepszych zawodników.
W ramach akcji wydano
już ponad 100 koszulek, które otrzymali prowadzący zajęcia z młodzieżą oraz
uczestnicy Wakacji z Bilardem. Kluby uczestniczące w Akademii Bilardowej
otrzymały banery i plakaty.
Oczywiście wszystkie
materiały są całkowicie BEZPŁATNE. Możliwe jest to dzięki pomocy naszych
partnerów i sponsorów. Dlatego już dzisiaj serdecznie dziękujemy firmie
BRZEŚĆ z Brześcia Kujawskiego -
partnerowi strategicznemu akcji Ogólnopolska Akademia Bilardowa, KONSALNET z
Warszawy, KASZKIET z Częstochowy, CLEANER z Łodzi, Urzędowi Miasta Mikołów oraz naszym stałym partnerom: Iwan Simonis,
Aramith, Mak Marketing, WhyNotHOLIDAYS, WiK, Contact oraz MSiT.
Dziękujemy tym którzy
nam pomogli i oczywiście zapraszamy do współpracy i pomocy inne firmy. Informacje na temat akcji na stronie BSW oraz facebook.
|